(iOS) Off The Road - OTR Open World Driving snydekode ubegrænset udholdenhed
Feb 5, 2022 4:30:01 GMT -5
Post by santnateblonghyd on Feb 5, 2022 4:30:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Off The Road - OTR Open World Driving 2022 version ▞▞▞
Jeg har spillet før på en anden telefon, og nu har jeg fået en ny telefon, og hver gang jeg klikker på spilskærmen, bliver skærmen grå, og jeg kan ikke spille. Ret venligst dette, så vil det være 5 stjerner.
Off The Road - OTR Open World Driving Racing qqzl
Elsker dette spil. Mange ting, der skal rettes. Betjeningen for bådene er forkert i omvendt rækkefølge. Og AI'en kører bare rundt, indtil de går ned, så de er ubrugelige. Men mit største problem er det faktum, at jeg betalte for ingen annoncer og får en advarsel hvert andet minut for at se en anden annonce for en belønning. Så det er åbenbart ikke værd at betale for at fjerne, da de stadig plager dig. Men spillet er sjovt. Ville elske evnen til at få AI til at køre. Eller for at få ordentlige trailere til at trække flere forsyninger. Edit: Fjernede stjerner for annoncerne.
Som altid den bedste grafik i verden og bare målløst lækker (hvis du har en telefon som denne og bare fantastisk 🥰🥰🥰💯💯💯👌👌
Jeg vil ikke give 5 stjerner, fordi det er meget Loading! og hængende! og jeg kan ikke køre! Jeg afinstallerer
Kan du gøre Chinook større, hvor den kan rumme 4 biler, for i virkeligheden kan chinooks kan rumme 3 ca. 5 tons tanke, tro mig, min onkel flyver de monstre, og den kan rumme op til 50 tons, og kan du også lave en gaffelløfter til at sætte den hø og sten og træ i chinook og tilføje flere små biler som forskellige bilmærker, der ville være syge en anden ting gør det, hvor vi kan have mange biler på den jord, vi er på, vær venlig venligst og gør det, hvor jeg kan lege med min bror
Jeg elsker dette spil, men der er få fejl, og annoncerne, der kommer op, fryser altid, eller spring-knappen virker ikke, og de ting, jeg køber, forsvinder bare og kan ikke få det igen, før jeg genstarter hele spillet, mens jeg laver ting, der er svære. og hvorfor er ø-ting billigere end andre kort, så gør det billigt, så jeg kan få et godt gameplay og nyde det for en gangs skyld. også kan du få multiplayer til at forlade biler og køre helikopter/båd. Elsker dine spil meget
Off The Road - OTR Open World Driving Závody ktg
Fantastisk spil jeg er over lvl 90 jeg elsker dette spil ville bare ønske du kunne tilpasse ligesom forskellige ophængstyper ville være cool
Punch Bob Puzzle wamu
Okay, jeg bliver MEGET frustreret over, at jeg ikke kan spille spillet i mere end 45 sekunder, fordi det går ned på 45 sekunder eller endnu mindre! Udviklere, ret venligst dette, jeg har spillet spillet i over et år, og bare på grund af den seneste opdatering, KAN JEG IKKE SPILLE DET LÆRE!
masser af sjov, bortset fra at kameraet går amok, bør alle pop op-annoncer også være i stand til at markere eller pinge steder for en retning eller kontrolpunkt
WOW. Dette var en enormt forpasset mulighed. Spillet er okay, fysikken præsterer ekstremt godt, og jeg var meget overrasket over, hvordan de føltes første gang, de kørte, og grafikken ser fantastisk ud. Ikke asfalt 9 fantastisk, men bedre end de fleste spil. Det, jeg er forvirret over, er spillets identitet. Hvad prøver den på at være? En byggesim? Racing? Mønterne og bygningen får det til at virke urealistisk og flydende kort virkelig? Dette spil kunne have været en Forza Horizon af mobil, bare sige du har en god base.
Abonnement fornyet tilfældigt igen 3 måneder senere. Spillet er buggy og gentagne. Ikke nok kort eller mange forskellige opgaver.
Hej udvikler, læs venligst dette, kan du ikke fjerne lokale multiplayer i næste opdateringer, tak, dette spil er 👍
Det virker sjovt, kan du vende y-aksen? Kontrolmuligheder vises ikke.
Når du køber et køretøj, skal du købe det igen efter rejsen. Dette spil kaster annoncer op og giver lav mønt, hvilket minimerer køb af køretøjer på nederste niveau. Fedt spil men ødelagt af ovenstående
Dette spil er super legit, jeg har spillet dette spil i 2 år, næsten 3! Du kan køre et fly og en lastbil ❤️ btw....😒 Det er. Fantastiske!!
Off The Road - OTR Open World Driving Wyścigi vklc
Meget Awsome Game Tip: Brug en controller til at spille (hvis du bruger computer) Det er den eneste måde at spille spillet på (det var lavet til mobil)
Spillet er ok. Hvis gaspedalen ville blive ved med at fungere, hvis du tager tommelfingeren og sætter den tilbage, ville det være fantastisk
Atmosfærisk landskabspleje og detaljeret flydende modellering går ind i det. Tidskrævende, total fordybelse slags app. Jeg klarer mig på den hårde måde uden at betale, og det er stadig fantastisk! Vanedannende godt. Det er hurtigere at genskabe kontanter nu, og nattilstandsknappen på reparationsstationerne er en strålende ny oplevelse. Jeg gav afkald på min købspolitik og købte svævebilen!!! ® anbefales.
Alting koster penge, grunden til, at jeg giver det til stjerner, er, at det har en god grafik
Alt ved dette spil er fantastisk, men at købe biler, helikoptere, orner osv. er meget dyrt, og du kan ikke købe alle bilerne kun 5, resten skal du få fra pakker
Dette er interessant spil for mig, men hvis vi kan købe biler med mønter ikke fra samlekort, så dette er klar til at få 5 stjerner og mindre prisen på helikopter og både
Spillet er meget flot, grafikken er så god, men den ene ting, som jeg hader mest, er, fordi vi ikke kan andet end biler fra de penge, vi får i spillet, men vi er nødt til at købe med rigtige penge, skift venligst systemet til at låse nye biler op. studerende, vi har ikke råd til at låse op for nye biler med rigtige penge. Vær venlig! Vær venlig! Skift systemet til at låse op for nye biler og kort Tak
Det her er bare et pengegreb. Jeg sparede nok op til at købe en helikopter, og den var kun tilgængelig for det kort for det ene tilfælde. så synd for et ellers utroligt spil.
Det kan være underholdende. Spillet bliver ved med at blive bedre med hver opdatering
Det er rart, men der er kun få køretøjer, der er i stand til at købe med mønter, men der er så mange biler, der kun kan købes med vores rigtige penge, det er ikke fair
Jeg havde op til 20.000 mønter og afsluttede spillet for natten, næste dag åbner jeg appen og mine mønter er nede på 8.000 uden nogen forklaring på, hvordan det skete.
Fantastisk spil, men jeg ville være sejt, hvis du kunne købe alle biler/lastbiler, bortset fra at det er et godt spil.
Meget grindy (ikke nødvendigvis en dårlig ting), og køremekanikken kunne være bedre. Det føles som at køre på is, og køretøjerne har et enkelt aksepunkt, hvorpå de drejer. Bortset fra det er det et pænt spil, men det kunne være bedre.
Venligst kom derhen, hvor jeg kan deltage i multiplayer uden at bruge discord eller noget lignende, bare gør det til, hvor jeg kan sætte multiplikator på og nyder det med det samme, og spillere vil slutte sig til mig
Biler bør aldrig koste penge i det virkelige liv, når det er et spil, og spillet bør have belønninger for at få hver bil, der ikke er sådan, det er fuldstændig BS
Personligt er dette spil begyndt at blive kedeligt, jeg fik spillet én gang og afinstallerede det senere, jeg installerede det igen, og det er stadig det samme, der kun transporterer træbygningspersonale og nogle mesterskaber som checkpoint-løb😒
Det er så fedt, fordi når jeg downloader det, logger jeg ind på min gamle konto tak, men når jeg vil deltage i Multiplayer, kan jeg ikke
Dette spil starter ikke. Se start, men ikke start
Alt virker perfekt, men der er ingen dag og nat, og ikke engang et enkelt køretøj har et fungerende hoved- og baglygter. Den mest irriterende del er, at alle bilerne hopper, hvilket gør det svært at køre.
Jeg er på en bærbar, og jeg kan ikke bruge piletasterne til at gå og køre
FORÆLDRE LÆS DETTE: Jeg downloadede dette til mine drenge (10 og 6). De har elsket spillet og spillet i ugevis. Jeg blev chokeret, da min mor tilfældigvis så en af annoncerne. Det var til et voksenspil (bedømt til 18+) og havde næsten nøgne kvinder i annoncen. Så fortalte min ældre søn mig, at den slags annoncer er på mange af deres børns spil. Jeg vil give en anmeldelse af alle disse spil inklusive dette!
Jeg kan godt lide dette spil, men der kommer ingen nye opdateringer, hvorfor jeg føler mig kedeligt at spille det samme spil hver gang. Så opdater spillet hver måned eller svag.
Dette spil er sjovt, men det nåede til det punkt, hvor jeg kun kunne spille i et par minutter, og det ville lukke for mig, jeg ved ikke hvorfor. Ret venligst. Jeg vil gerne spille det, men slettede det, fordi det ikke opførte sig
Meget godt spil. Kunne godt bruge lidt flere forskellige sidemissioner.
Dette spil er fantastisk, men for at vinde penge til at købe biler, skal vi udføre boooooring jobs lo. Som at transportere træ, sten osv.. Det er ikke også et åbent "verden" spil, fordi vi skal køre på nogle øer og en note til devs: Tilføj også risikable bjerge og veje. En rallyvej ville være rart..
Wow! Sikke et dejligt spil i mange gange, jeg fandt et godt spil og fandt det bedste. Men mit er kun et problem er øerne er tomme ingen mennesker ingen støj. Tilføj venligst folk til øen og gør den støjende som en by.
Jeg tror stadig, at dette kunne være et mobilspil, hvis udviklerne rent faktisk fik multiplayer-funktionerne til at fungere. Da jeg så aprilopdateringen, var jeg frustreret over at finde ud af, at det eneste, der blev tilføjet, var et par nye køretøjer. Kom så Dogbyte, giv os noget multiplayer!
Off The Road - OTR Open World Driving Utrka rfr
Virkelig dårligt og kedeligt off-road spil, mange bedre og bestemt sjovere end dette.
Det er ret godt, men hvorfor købes så mange biler for rigtige penge? Hvorfor kan jeg ikke købe ting på det første kort og derefter bringe det hele til kysten på et andet kort uden at købe det igen? Og selv ting købt for rigtige penge, alt over 100.000 er for dyrt, også jeg så på videoen DER ER EN TRIAN!? Jeg har været rundt på kortet, og der er intet tog, så hvorfor placere det der? Og jeg indså, at der er de samme biler fra offroad legends 2 i dette spil, men bortset fra det,👍 hvorfor er det så svært at få penge her?😡
Aaaaaaaalllll du kan gøre i dette spil så langt, som jeg ved, er bare at vandre rundt, lave løb, ikke meget at lave, og det er sååå svært at få en ny bil, jeg føler, at jeg skal betale så meget for en ny bil
Kan ikke downloade spillet, men det bliver ved 99, og jeg skal starte forfra, og det gør det samme igen
Først og fremmest skal den anden motor købe rigtige penge ind. Jeg hader det. Og det er for mindre at tjene penge. Andre hænder grafik og motorer ser godt ud. Skal forbedres- 1. Lad mennesket se, når det er ude af motoren. 2. Behov for at sætte by, anden motor, mennesker osv. (som en virkelig verden) 2(a) Lad motoren købes med mønt 3. Lad der være online spil med venner. Forespørgsel : lad kortet være gratis ved ikke at købe eller låse op Alt er for dyrt, rigtig dyrt. Sænk prisen.