Post by santnateblonghyd on Feb 5, 2022 4:02:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Frostrune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Frostrune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ The Frostrune 2022 version ▞▞▞
Ingen falne kriger jeg har sett overalt!! 😒
The Frostrune Avventura vlhx
Absolutt ingen grunn til å ha min plassering eller tilgang til filene mine. Kan ikke spille med mindre du er villig til å kompromittere sikkerheten din.
Spillet laster ikke, det gir meg bare logoen når jeg åpner appen, men det laster ikke i det hele tatt. Jeg nektet å dele plasseringen og filene mine, er det problemet?
«The Frostrune» handler om ei jente på tretten år som er strandet på en øde øy hvor alle er døde, og hun får hjelp av guder og ånder til å banke
Som mange andre har lagt merke til, ber dette spillet om fullstendig tilgang til bildene og plasseringen og vil ikke kjøre hvis du nekter tilgang. Det er ingen mulig legitim grunn til at appen trenger dette tilgangsnivået. Jeg har silt gjennom hver klage og utviklerne har ikke svart en gang. Veldig, veldig lyssky faktisk.
ELSKER dette spillet! Ekstremt velskrevet, nydelige bilder, fortryllende musikk og lyd. Spilte gjennom det hele på en dag (ca. 8 timer), da jeg ikke følte meg bra, etter at jeg hadde prøvd noen ganger å få tak i hvordan gåtene fungerte. Kanskje spille det igjen en gang, bare for å se om jeg husker noe av det. Skulle gjerne hatt en plakat av det på veggen og kjøpt lydsporet slik at jeg kan høre det på mobilen eller til og med lytte til stemningen mens jeg sover, slik at jeg kan drømme kule. TAKK!! ♡
Siste Express · Jeg har ingen munn ... og jeg må skrike · Sanitarium · Trollmannen Simon · Fritidsdrag Larry: Reloaded · Broket sverd · Thimbleweed Park · Syberia (
Den starter til en svart skjerm med en falmet grå rune. Det er det. Ingen spill, ingen app. Bare frosset og ingenting annet enn det.
Jeg likte dette spillet helt til sangpuslespillet. Ikke spillbar hvis du ikke kan høre, da det ikke er noen visuelle ledetråder som hjelper.
Unholy Adventure: point and click story game
Hvorfor trenger du tilgang til filer, bilder og plassering? Virker over toppen, spesielt uten en forklaring. Jeg avinstallerer dessverre.
The Frostrune Pustolovske igre frd
Um, jeg har nettopp lastet det ned og det fortsetter å krasje. Virkelig sur fordi det er så høyt rangert og jeg elsker spill som dette
Morsomt, enkelt og herlig spill. Da jeg først ble installert, gikk jeg med på å la appen få tilgang til "bildene" mine, men ikke plasseringen. Spillet gikk perfekt. Jeg elsker dette lille spillet og gikk fra start til slutt på omtrent 3 timer (inkludert flere distraksjoner). Ser frem til å spille igjen og se om gåtene blir tilfeldig eller forblir de samme. Det er gratis og det er fantastisk.
Historien er solid, ledetrådene er noen ganger litt vanskelige, men tipsene som følges opp er gode. Det tok meg noen kvelder og jeg likte det. Ah... Glemte nesten Folk som klager på "for enkelt... For dette.. For det" burde ta opp programmering en stund... For å se gjennom hvor mye tid brukt i GRATIS spill... Takk. så mye
Bitcoin og kryptovaluta for nybegynnere – Komplett guide for ...
My Talking Angela معمولی gzpn
Spillet er så forvirrende!!
Ikke det beste spillet. Krasjet mer enn noe spill jeg har spilt. Kort spill/historie. Folk fantaserer om grafikk, men jeg har sett lignende grafikk i bedre spill enn dette.
Jeg likte temaet i spillet og elsket det arabiske alternativet, men det er ekstremt vanskelig som noen ganger blir kjedelig.
Vakkert og fantastisk spill! Jeg er en fan av norrøn mytologi, og dette spillet var en godbit. Jeg elsker den spilte den to ganger. Jeg håper de gjør en ny kamp.
Se beste pris på The Frostrune til iPad. Sammenlign priser. Les tester og omtaler før du kjøper. Specs: iPad.
fungerte ikke på enheten min. den spurte bare om den kunne ha tilgang til en haug med ting på telefonen min som ikke hadde noe med spillet å gjøre (som jeg svarte nei, selvfølgelig) og så skjedde det ingenting.
The Frostrune World to the West. Årets spill - liten skjerm: Milkmaid of the Milky Way (vinner) Monster VR Poio The Frostrune.
Etter å ha lest beskrivelsen og deretter anmeldelsene... Hørtes det ut som en vinner. Dessverre tillater jeg ikke apper å ha fulle tøyler på telefonen min, så jeg var ikke i stand til å spille etter å ha nektet tilgang til filene mine, kameraet osv... Nektet å tillate meg å bruke appen etter det. Synd, jeg gledet meg til en nordisk reise. Sletter til de fikser denne demperen.
The Frostrune Macera Oyunları cmdj
Kunsten er vakker og jeg elsker spillmekanikken og historien, men den ber om og plasseringstillatelse i stedet for å vise annonser, noe som ikke passer meg godt, og dessuten kastet det meg ut av spillet de minutter eller to, som er grunnen til at jeg til slutt avinstallerte.
The Frostrune Avventura vlhx
App Sol705 ble opprettet av Land Patricio Mobile Developer i Eventyr kategori. Innhold vurdering av Sol705 ... nedlasting The Frostrune apk The Frostrune.
Aktive og engasjerte elever spiller «The Frostrune». De følger ledetråder, løser gåter og lytter til ... 10:57 AM · Dec 20, 2018·Twitter for iPhone.
Som andre nevnte ber den om full tilgang til plasseringen din og filene dine. Hvis du sier nei, starter ikke spillet engang. Ikke ok. Gi i det minste en forklaring på hvorfor du trenger tilgang til lokasjon???
The Frostrune রোমাঞ্চকর vgg
Jeg var i dette spillet og fullførte det på to dager. Tipsene er veldig nyttige. Grafikken er bra. Jeg elsker de syngende krigerne og gåtene er flotte. Ikke så vanskelig, men definitivt utfordrende. Hvis du er typen som spiller et RPG/Pekk-og-klikk-spill som stadig forviller seg rundt på spillstedene, tegn deg et kart. Dette er definitivt et flott spill.
The Frostrune Eventyr jlle
Totalt sett er det tilfredsstillende... Spesielt grafikken er for bra, men venter på del 2 med flere eventyr og magi
Nydelig spill 😍 skulle ønske det var flere
Jeg kunne ikke komme forbi den beste skjermen med frostrune-symbolet
Ikke brukervennlig
Jeg har blitt kastet ut av spillet 3 ganger allerede, bare i løpet av 5 minutter etter å ha spilt dette spillet, jeg har en Moto E4 og den skal fungere på dette merket, vennligst hjelp, jeg vil kunne spille og nyt dette spillet
«The Frostrune» følger – eller prøver å følge – en oppskrift som ligger ... som helst eventyrspill, om de veies opp for av andre kvaliteter,
Etter å ha lest anmeldelsene var jeg veldig spent på å spille dette spillet. Som andre ser ut til å ha oppdaget, henger spillet på splash-siden hvis du ikke lar det få tilgang til bildene dine. Jeg ser ingen grunn til at et pek og klikk-spill skal ha tilgang til bildene mine. Spillet er avinstallert. Kunne dere noe utviklet dette spillet vennligst forklare meg hvorfor spillet trenger tilgang til mine bilder?
Denne appen er super sketchy! Jeg var veldig spent på å spille dette spillet, men det ber om din plassering og tilgang til filene dine, som hvis du nekter, vil de ikke la deg spille! Hva i helvete handler det om? Jeg har aldri hatt en app som gjør det før. Som noen andre påpekte er dette spillet sannsynligvis gratis fordi de selger informasjonen din. Fiks dette og belast et par dollar for å spille spillet, og jeg er sikker på at mange mennesker ville! Skam