Post by issigkomiro on Feb 4, 2022 4:29:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nameless Cat ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nameless Cat IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar mer uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Nameless Cat 2022 version ▞▞▞
Spelmusik är sorglig och kontroller svår att använda
Jag har ett problem. Ibland fryser spelet på en skärm och reagerar inte vad jag än gör. Det är speciellt frustrerande efter att jag har investerat mycket tid i en genomspelning på en nivå bara för att få ad-checkpointen att frysa på mig, eller för att hitta en bild och få den frysningen. Varför händer detta? Går det att fixa? Jag hoppas det för jag älskar spelet. Det är fantastiskt, om än lite frustrerande ibland. Får mig att svära som en sjöman att tro det eller ej är bra med den här typen av spel för mig.
Det här spelet borde kallas suicide cat eftersom jag nästan tog livet av mig av frustration
Det som först blev ett sött undersaga-liknande spel med bedårande karaktärer och konflikter blev snart en helvetesgrop. Missta inte det här spelet som ett sött spel, det här är ett rage-spel i alla former och former där en mikrosekund värd av feltiming kommer att tvinga dig att starta om din existens medan du stirrar på en irriterande hypnotiserande laddningsskärm. Om jag visste hur irriterande det här spelet är, skulle jag inte ha installerat det eftersom novellen och några dialoger INTE är värt mitt förstånd.
Jag hatar det här spelet, det är sååå irriterande att spela!
Spelet var fantastiskt, det var inte så svårt men det var definitivt utmanande musiken och miljöerna var fantastiska och slutet var bra, ingen spoiling även om du måste slå det själv
Berättelsen och spelet i allmänhet är helt underbart. Jag älskar stilen och grafiken är helt fantastisk och jag njöt verkligen av det här spelet. Mitt enda klagomål skulle vara att kontrollernas känslighet är ganska rörig och kan fixas. I övrigt älskar jag det här spelet och ser fram emot andra spel av dig.
Bagpula
Hemskt spel! Kan inte ens ta det förbi den tredje nivån du fastnar och sedan kan du inte teleportera!!! EXTREMT frustrerande rekommenderar INTE bara ladda inte ner 😡😡 *tar bort spel*
Skräp. 1-15 nivån är bokstavligen omöjlig. Jag har gjort över 30 försök, ingen lyckades vinna. När jag är så nära att vinna lyckas chefen äta upp mig
Spelet är fantastiskt, bra kontroller, bra design och bra musik, speciellt när det finns få spel av denna stil här. Jag skulle vilja att spelet också var på spanska. Den sista nivån är för svår och jag kunde inte få den, jag tror att de kunde ha lagt fler nivåer som liknar den förra att träna. Även när jag klickar för att få regenereringspunkten som uppnås genom att titta på en annons, avslutas spelet och jag måste starta nivån igen. Annars allt bra. 8/10.
... Bard cateter doble j, Curso de dibujo, Blvd torres landa esquina oceano atlantico, ... Caracteristicas de la flor de la jicama, Phoenix os for android,
Dålig
Det är för svårt med den styva kontrollen och det är för mycket press i den sista nivån i 1:a världen, jag kunde inte ens äta 1:a världen på grund av det.
Fruktansvärda kontroller, alldeles för många annonser och trasig engelska.
Live-Action Roleplaying ... Paradigm Concepts, Inc. Parenthesis Press, Parhelia Games, Parlor, Parts Per Million, Paul Cat, Peach Pants Press, Pegasus Press
Jag har problem på den andra etappen där blommorna som du ska gå in i kan någon ge mig ett tips för att lära mig hur man använder dem 😀
Spelet är roligt i början, men ända sedan jag och mina vänner nådde nivå 10 i det första steget och resten av nivåerna och stadierna är det inte längre roligt, det ger oss bara stress när vi vill slå sönder våra telefoner eftersom att börja på nivå 10 är svårigheten eskalerade precis så högt att några av mina vänner nästan slog sönder sin telefon så om ni vill ha bättre fatings gör spelet lättare
Jag har gett detta en 5-stjärnig recension om jag kunde komma förbi nivå 7 på månen. Jag har lagt otaliga timmar på det här spelet bara för att fastna på en dum nivå eftersom skaparen inte satte en enkel kontrollpunkt
En svagare version av catbird, jag fann att den spelar precis som catbird, stilen är precis som catbird men den kontrollerar sämre än catbird. Historien var dock lite intressant så 3 stjärnor istället för 2 är dock mer original med ditt spel nästa gång.
Questionmark Bilder, stockfoton och vektorer med | Shutterstock
Läs recensioner, jämför kundbetyg, se skärmavbilder och läs mer om Nameless Cat. Hämta och upplev Nameless Cat på din iPhone, iPad och iPod touch.
Klasser : Action, Drama, Thriller, Urbana, Fars, Basebollspelare. ... 1989 en SHE was just a stray shorthaired nameless cat with five kittens trying to make
Jag älskar det här spelet! Väldigt sött spel med fantastiska karaktärer. Jag personligen tycker inte att det behöver nördas alls, chefen ska vara svår. Det finns i app-köp, men det är bara kattskinn. En riktigt rolig utmaning och jag kommer fortsätta spela detta!
Det kommer inte att installeras.
Det här spelet är riktigt trevligt. Det visuella är sött och spelet är intressant. Jag kommer att säga att det är lite svårt och kommer inte att tillåta misstag som kan bli frustrerande men det är bra annars
Bland de bästa spelen jag har spelat hittills. Spelet har kunskap, kontrollerna är lätta, även om nivåerna kan vara svåra för VISSA människor men det är verkligen inte omöjligt. Historien var intressant speciellt slutet.
Över 1000 bilder om Solglasögon-trender på We Heart It
Varför är den där första chefen så svår och snabb!?!
Min dotter älskar det, hon tycker att det är väldigt lugnt och vackert spel
Söt spel men är det nödvändigt att använda dåligt språk? Gick till kyrkan och bläckfisken sa, GD. Varför?!
Isaac Newton App för iOS, perfekt för barn ... The Cat Machine - En guide till prestationskraven ... Genshin Impact hur kommer man till Nameless Island?
Vad betyder Despacito? - Digital Search
Nivåerna är svåra och knappt förklarade, plus att annonserna är irriterande. Speldesignen är tråkig och jobbig att titta på... den är också riktigt repetitiv. Jag rekommenderar verkligen inte men det är inte hemskt antar jag.
Det här spelet skulle vara FANTASTISKT...om kontrollerna faktiskt fungerade. Jag har dött för många gånger för att knappen "Hoppa" inte svarar. Jag kommer inte förbi kyrkochefen för hur många gånger jag än trycker på hoppknappen så fungerar det inte. Vänligen fixa.
DUM
Allt är vackert men hoppen känns väldigt hala, vilket gör exakta hopp svårare än de borde vara
Visuellt är bra, den första osten är trevlig och nostalgi, men svårigheten ger mig ångest och dåliga minnen om det
Kul spel men blev uttråkad efter en timme
Det här fantastiska spelet jag älskar, det är riktigt roligt, jag fastnar bara på första etappen på sista etappen.
Jag: Jag: Jag hatar det här!! Det har något språk. Behöver vara borta för alltid!!! Och några stygga länder kommer att gilla det
JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET, men det är FÖR svårt i vissa delar. Jag är på sista nivån och jag önskar att det fanns en kontrollpunkt på den andra fasen eftersom jag fick den första delen spikad och det är bara så upprörande att behöva göra om det hela igen och belysningssakerna fortsätter att röra på sakerna jag behöver för att få tag i kedjesakerna och JAG KAN BARA INTE KOMMA FÖRBRI DESSA TELEPORTHOPPEN DET FÅR MIG SKRIKA!!!!!!!!! några sätt och lite mer kontrollpunkt (men inte som så många det finns ingen utmaning) och Fortsätt med det goda arbetet.
iPhone 8 5. Lotta Bromé. Frågor som börjar med “Vad”. 1. Vad betyder despacito? 2. Vad är gjort av trä men kan inte sågas itu?
Vänligen ändra dina kontroller för Controller från joystick för ögonblick till d-pad för rörelse tack. Eller lägg till styrspakens känslighet. Eller ännu bättre kontrollkonfigurationer för din controller.🤔 annat än det där fantastiska spelet!!
DET HÄR SPELET FÅR MIG RAGE SÅ MYCKET OCH ANNONSERNA ÄR OCKSÅ IRRÖRANDE/hj konststilen och berättelsen är riktigt cool tho
Nameless.Cat.Game - Facebook
Det här spelet är fantastiskt ⟟ älskar karaktärerna och berättelsen nivåerna är svåra. ⟟ har fortfarande inte klarat den första berättelsen på nivå 15 vilket är irriterande och har fått mig att bli arg några gånger. Men förutom det ⏃ bra spel och ⟟ rekommenderar det